Vakantie vieren in tamale!!

2 december 2016 - Tamale, Ghana

Er waren verschillende mensen die mij vroegen om hun op de hoogte te houden, dus hierbij een iets uitgebreider verhaal dan op fb.

Het is heerlijk om weer even terug te zijn! Ik ben alweer helemaal ingeburgerd. En af en toe lijkt het of ik niet weggeweest ben. Al is er natuurlijk wel het een en ander veranderd. Dat begint al op de compound. Sala is er niet meer. Ze is verloofd en heeft een kind. Vandaag ben ik naar haar toe geweest. Het was echt super leuk om haar weer te zien. Gelukkig gaat het met haar baby ook allemaal goed, want dat is hier veel minder vanzelfsprekend dan in NL.

Ook Rahma en Azare heb ik nog niet gezien. Mpaa doet nog steeds een beetje raar, en valt soms mensen aan. Al vinden ze dat hier heel normaal. Ik blijf dat toch raar vinden.

Overdag ben ik veel bij de werkplaatsen van Adwuma Ye met Ellen. We hebbben al veel bij gepraat en ook al een start gemaakt met een plan en begroting voor het nieuwe project reusable care creation. Lekker bezig dus!

Warme groeten vanuit tamale!

1. Conny:
    2 december 2016
    Hoi Lianne,
    Lang geleden, heerlijk weer een verhaal uit jou 2e eigen land! Geniet er maar van, hier was het motregen.
    Waar woont Sala nu? Is dat ver bij jullie vandaan? En wel verloofd, maar niet getrouwd? Je jurk staat je nog schitterend!
    Heel veel plezier en leuk om je weer te volgen,

Groetjes vanuit een ietwat kouder Nederland!