Voorproefje voor Ghana

17 september 2012 - Thuis, Nederland

Afgelopen weekend heb ik een voorproefje gehad van Ghana. Er was een voorbereidingsweekend van Ontmoet Afrika, waar ik veel informatie heb gekregen en andere vrijwilligers heb ontmoet.

We hebben wat Ghanese skills geleerd, zoals het eten van Ghanees eten met de rechterhand en waterdragen op het hoofd. Dat laatste ging mij minder goed af. Misschien leer ik dat nog als ik in Ghana ben ;-). En we hebben zelf de Ghanees gespeeld. Wat best lastig was, omdat ze zo anders denken dan wij. Dit zorgde wel voor leuke situaties. En dat zal in Ghana ook ongetwijfeld nog gebeuren.

Het is ook duidelijk geworden in welk dorp ik terecht kom. Ik ga wonen in Kanvilli bij de familie Osman.

Ik ben er klaar voor! Het aftellen gaat beginnen!! Nog 5 weken...

Groetjes en tot in Ghana!!

1. Marianne:
    23 september 2012
    Hoi Lianne, ik heb je blog gevonden hoor! Nu nog maar vier weken voor je vertrek, maar ik weet hoe goed je voorbereid bent.
  2. Lydia:
    4 oktober 2012
    Hey Lianne, leuk je blog. Kunnen wij na elke volleybal wedstrijd even doorgeven hoe het gegaan is en kunnen we lezen hoe het jou vergaat..
  3. Diny:
    4 oktober 2012
    Hoi Lianne, het is bijna zover. Ik ga je volgen. Een fijne tijd gewenst en tot februari. God bless you!
    Groetjes, Diny Kosters
  4. Gersom: