Post adres Ghana

16 oktober 2012 - Thuis, Nederland

Hallo allemaal

Nog een kleine week en dan is het eindelijk zover...

... dan vertrek ik naar Ghana. De voorbereidingen zijn zo goed als gedaan en het is nu wachten tot het vliegtuig vertrekt. Ik heb er veel zin in en het wordt nu ook wel spannend!

Voor de mensen die mij een kaartje willen sturen. Ik heb een postadres in Ghana:

Meet Africa

Lianne de Buck

P.O. Box 2320, Tamale

Ghana

Als jullie dat op het kaartje zetten, moet het goed komen.

In Ghana zal ik ook een telefoonkaart aanschaffen met een Ghaneesnummer. Zodra ik deze heb, zal ik jullie het nummer laten weten. Kan ik toch nog een beetje contact houden met het koude Nederland;-).

Groetjes Lianne

1. Rien:
    16 oktober 2012
    Hi Lianne,

Best een spannende tijd, de reis en hoe zal het in Ghana. Voor de laatste periode een goede voorbereiding toegewenst.

Groet,

Rien
  2. Conny:
    16 oktober 2012
    Hoi Lianne,

Het is me gelukt!
    Wens je nog veel succes deze week en alvast een hele goede reis!
    We houden contact!
    Groetjes,
    Conny
  3. Hettie:
    17 oktober 2012
    Hallo Lianne.

Nog een paar dagen en je reis naar Ghana gaat beginnen. Alles is spannend de reis het land de mensen. Ik zal je volgen op de website.
    Ik wens je een hele goede reis en alvast veel plezier in Ghana.

Vriendelijke Groet
    Hettie
  4. Gijs Marian:
    20 oktober 2012
    Nou Lianne, bijna...., we willen je ten eerste een hele goede reis wensen , en hopen dat je een beetje snel kan wennen daar .
    We gaan je zeker volgen,
    Groeten Tim Noa Gijs en Marian
  5. Simone:
    21 oktober 2012
    Lieve zus,

We hebben je net op het vliegtuig gezet en toen je daar alleen weg liep, besefte ik hoe verschrikkelijk dapper ik je vind! Ik heb enorm veel bewondering voor je! Geniet van je tijd daar een hou ons op de hoogte.

Veel liefs,
    Simone