Londen

21 oktober 2012 - Londen, Verenigd Koninkrijk

Even snel een berichtje vanuit Londen. Ik ben met al mijn spullen door alle controles heen gekomen :)

Nu zometeen het laatste stukje door naar Accra. Vanmorgen was ik wel wat zeunwachtig, maar dat is nu weer weg gelukkig. Nu lekker op reis. En tot nu toe verloopt alles goed. Het afscheid nemen was even lastig en vooral dat ik daarna dan alleen door de douane moest... Maar toen ik eenmaal ik het vliegtuig zat, was alles weer goed!

Ik heb er zin in!!

Straks lekker in de warmte!!

Groetjes Lianne

1. Eline:
    21 oktober 2012
    Goed om te horen! Goede reis verder en heel veel plezier! Liefs
  2. Greetje:
    Heej Lianne

Goed om te horen dat je reis tot nu toe goed verloopt. Ik ben nu al jaloers. ;);) nog 9 weken.....
  3. Hennie:
    21 oktober 2012
    Ineens ben je weg...en ben ik vergeten je nog even te bellen om je een goede reis te wensen!!! Vandaar dit berichtje...Geniet van je werk en verblijf in Ghana!!!! Liefs Hennie
  4. Liesbeth:
    Eindelijk is het zover, je bent op weg! Geniet van deze mooie ervaring!
    Groetjes Liesbeth
  5. Jannie en arendina:
    Hoi Lianne!
    Veeeeeel succes! En fijn dat je zo positief onderweg bent!
    Arendina
  6. Rien:
    Hi Lianne,

Het eerste deel is goed gegaan. Nog een goede vervolgreis toegewenst.

Groet,

Rien
  7. Mariska:
    22 oktober 2012
    Goed om te horen dat je eerste vlucht goed is gegaan, veel succes in ghana.