Actie!!!

25 november 2013 - Thuis, Nederland

Terwijl de vertrek datum steeds dichterbij komt, ontstaan er op verschillende plekken acties om geld in te zamelen. Afgelopen donderdag was het dan zo ver. De sponsorloop op mijn werk, georganiseerd door Mark werd gehouden. Doordat ik veel vrij was geweest, had ik geen idee wat ik kon verwachten. Ik werd positief verrast. Er waren 7 jongeren die rondjes hebben gelopen en 3 collega's. Een paar enthousiaste collega's hadden een spandoek en vlaggen gemaakt. Collega's die niet meeliepen, stonden langs de kant aan te moedigen (en het koud te hebben. Misschien een goede motivatie om een volgende keer wel mee te lopen ;)). Na een half uur was er voor iedereen wat lekkers en wat te drinken en kon iedereen binnen weer gaan opwarmen. En kon iedereen terug kijken op een geslaagde sponsorloop. Mark, bedankt voor je enthousiasme om dit te organiseren!! Wat er is opgehaald is op dit moment nog niet bekend.

Zondag hebben we broodjes knakworst en taart verkochten in de Schuilplaats in Ede na de dienst van de Evangelische gemeente. Bakkers, bedankt voor het bakken!! Voor de broodjes en knakworstjes had ik een sponsor gevonden. Van der Breggen Bakkers en Plus Pansier Renkum, bedankt!! De opbrengst is €300,-. Een mooi bedrag waar ik veel van kan doen in Ghana.

Allemaal bedankt voor het enthousiasme! Dat doet mij goed!!!

Liefs Lianne

1. Lidy Robbers:
    12 december 2013
    Lianne wat super leuk , ik hoorde van Hennie en Liesbeth dat je in Januari weer gaat super Ik vind het leuk om het te volgen ,succes met alle voorbereiding dikke knuffel Lidy