Mooie dingen vlak voor vertrek

23 december 2013 - Thuis, Nederland

Afgelopen week was een mooie week met veel leuke dingen. Eerste een weekend weg met de familie. Leuk om zo nog even wat samen te doen en met al mijn broers, zussen en ouders nog even echt te kunnen kletsen en tijd te hebben voor elkaar. En ook Sinterklaas gevierd. Met opdrachten dit jaar. Dat is goed bevallen en weer eens wat anders dan surprises. Erg verrassend voor iedereen!! :)

Daarna een paar dagen met oma. Het was heerlijk weer en we hebben heerlijk relaxed. Iedere dag een rondje over het strand in de zon en gewoon lekker samen geweest.

Afgelopen zondag een dienst waarin ik uitgezonden werd gehad. Het was erg mooi. Ik was wel wat zenuwachtig omdat ik een persoonlijk verhaal zou vertellen in de kerk. Dat kwam goed en ik heb kunnen genieten van de dienst. Allemaal bedankt voor de mooie woorden!!

Over 1,5 week vertrek ik al naar Ghana. Nu op naar de feestdagen en de laatste dingen regelen. Ik ervaar veel steun van iedereen. Bedankt daarvoor en ik zal jullie op de hoogte houden!!!