Naar een ander gezin...

2 november 2012 - Bolgatanga, Ghana

Volgende week ga ik als het goed is naar een ander gezin. Het gezin waar ik nu zit, woont echt super ver van de stad. De meeste kinderen die ik bezoek wonen rond town. Ik moest nu een uur fietsen om bij een van de kinderen te komen. En dat valt echt niet mee in de warmte hier... Ik had dat al aangegeven, ook omdat mijn baas gelijk zei dat het te ver was. Hajar en Namawu vonden dat ik het eerst moest proberen. Dus dat heb ik gedaan gister. Ik was helemaal kapot en ben achter op de motorbike naar huis gebracht vanaf Kaka's huis.

Vandaag heb ik gemaild met Lianne van Ontmoet Afrika voor advies. Zij heeft gebeld met Aisha, omdat het idd te ver is om te fietsen. Maandag ga ik met Aisha bespreken waar ik dan heen ga. Ik ben echt  super opgelucht. Nu  het weekend lekker genieten met andere Nederlanders van Bolga  en Paga. De verhalen volgen natuurlijk nog! :-)

O, ja, oma, ik heb  u gister uitgehuwelijkt. Er was een oude man die vroeg of ik nog een leuke  blanke oude vrouw wist waar hij mee kon trouwen. Ik heb gezegd dat ik een hele leuke  oma heb :-). Toen ik zei dat hij dan wel naar Nederland moest komen, wilde hij niet meer. Helaas!;-).

Tot later!!!

Geniet van de kou daar! Jullie zullen het niet geloven, maar ik verlang er soms naar. :-P

1. Simone:
    2 november 2012
    Fijn dat je nu toch naar een ander gezin kan! Hopen dat die wel een beetje Engels spreken.
    Ik hoor van iedereen dat ze met je gechat hebben, alleen ik nog niet. Daar moeten we snel iets aan doen dus! Ik wil je wel een keer 'echt' spreken namelijk! Ik hoop dat dat snel kan en tot die tijd hou ik je in de gaten via je blog en dwingen familie natuurlijk! ;)

Dikke knuffel en veel liefs
  2. Jesse:
    3 november 2012
    pffff ga je weer naar een ander gezin blijf je daar wel vast of is dat dan weer te ver nou ik hoop dat je daar wel kan blijven en gewoon niet zo ver hoeft te fietsen
    xxxxxxxxxxxxxxxxx love you jesse
  3. Eric:
    5 november 2012
    Haha, als jij kou wil dan wil ik best met je ruilen........
  4. Joline:
    8 november 2012
    Ik ben blij dat ik jou oma niet ben, je zou maar zo'n bijdehante kleindochter hebben! Wel heel fijn dat je naar een ander gezin kunt gaan en dan niet zo ver meer hoeft te fietsen. succes weer! xx