Krokodillen!!!

3 november 2012 - Bolgatanga, Ghana

Dit weekend even genieten van een beetje luxe!! Daar was ik echt aan toe. Ik heb het niet echt makkelijk gehad de afgelopen week en het is lekker om er even uit te zijn!! En om wat andere NL-ers om me heen te hebben.

Gisteren met de trotro samen 3 andere NLse meiden naar Bolga vertrokken. We hebben een mooi guesthouse met wc, douche en ventilator op de kamer. Erg fijn na alle primitieve omstandigheden! :-)

Vandaag zijn we met 8 meiden naar Paga geweest. Daar lokken ze krokodillen naar de kant met een kip en daarmee kan je dan op de foto. Toch wel spannend om zo dicht bij een krokodil te zijn. Zeker wanneer hij gaat bewegen ;-o. We hebben veel foto's gemaakt. Ik hoop ze binnenkort te kunnen plaatsen.

Daarna zijn we door gegaan naar een slavenkamp. Daar hebben we een rondleiding gehad. De omgeving was echt super mooi en de verhalen indrukwekkend. Alleen een wandeling van een uur was al super warm. Niet voor te stellen dat je daar dan ook nog de hele dag moet werken!!

Gisteren heerlijk genoten van een bord patat met biefreepjes :-). Eindelijk weer eens iets eten waar je op moet kauwen en waar geen bot in zit!! Heerlijk!! :-)

Geniet allemaal van je weekend!!

Liefs uit Bolga!!!

1. Liesbeth:
    3 november 2012
    He!

Fijn een beetje luxe :-) En gaaf die krokodillen! Geniet er nog van dit weekend en leuk dat je veel op je blog zet!

Groetjes buuf
  2. Eline:
    3 november 2012
    Lekker hoor, zo'n weekend! En ben benieuwd naar de foto's;) Veel plezier nog dit weekend:)
    Liefs Eline
  3. Lidy Robbers:
    4 november 2012
    Hoi Lianne fijn iets van je te horen ,klink heel spannend allemaal geniet even van de luxe en ben benieuwt naar de foto's

Groetjes Lidy
  4. Lidy Robbers:
    4 november 2012
  5. Eric:
    5 november 2012
    Ey Lianne, ik begin al achter te lopen zie ik, haha. Dat knuffelen met krokodillen had ik nog mee gekregen, hopelijk ben je inmiddels al een beetje gewend daar aan het leven. Ik ben ook benieuwd naar de foto's dus ik wacht geduldig af
    Gr Eric