Aan het werk!

5 november 2012 - Tamale, Ghana

Vandaag 4 kinderen bezocht!!! Ik kon ze allemaal vinden :-) en dat zonder tomtom!!!

Het is leuk om te doen. Bij het eerste kind heb ik vooral met een stapeltoren gebouwd. Bij het 2de kinde wist ik nog niet wat hij leuk vond. De stapeltoren vond hij niet leuk en gooide hij weg. Ik heb met hem wat geoefend met lopen. Toen ik bellen ging blazen, vond hij dit helemaal leuk!! Hij moest er erg om lachen!!

Daarna even gelunched. Nou, ja dat even lukt hier natuurlijk niet. ;-) Bij het derde kind hebben we de stapeltoren opgebouwd. Vooral het omgooien vond hij erg leuk!! Bij het 4 de kind is het nog een beetje zoeken. Hij kan niet zo veel. Maar ik ben dus toch lekker bezig geweest :-). Morgen ga ik met Nicolas nog wat andere kinderen bezoeken, zodat ik daar straks ook alleen naar toe kan.

Waarschijnlijk ga ik morgen ook verhuizen. Ze zouden vandaag bij mijn nieuwe familie alles gaan fixen. We wachten het weer af.

Het leven begint hier soms een beetje normaal te worden. Er zit al wat regelmaat in mijn dag en dat is best fijn!! Ook begin ik aan de warmte te wennen en aan alles wat er op straat te zien en te horen is. Het wordt steeds leuker!!!

Groetjes

1. Eric:
    5 november 2012
    Heel fijn dat alles begint te wennen, ik denk dat je straks niet meer anders wil haha. Succes met de kids daar
    gr Eric
  2. Gijs Marian:
    5 november 2012
    Hee Lianne , wat kan een mens toch veel beleven in zo,n korte tijd..., fijn dat je wat begint te wennen , leuk om je te volgen, groetjes
  3. Lida stunnenberg:
    6 november 2012
    Hoi Lianne , Fijn dat het een beetje went. Nog best snel . Geniet maar van alle ervaringen en de warmte. liefs Lida