Foto's!!!!!

6 november 2012 - Tamale, Ghana

En jawel, via allemaal omwegen is het gelukt om foto's op mijn blog te plaatsen... Met dank aan Simone!!! Dus ga snel "foto's" en vorm je eigen beeld :-)! Ik ben benieuwd naar de reacties!!!

Vandaag zou ik met mijn baas een aantal andere kinderen bezoeken. Helaas ging dat niet door, dus had ik onverwacht een dagje vrij. Zo kon ik mooi regelen dat de foto's op mjn blog staan :-). Morgen zelf maar weer aan het werk, als Nicolas niet belt.

Nu kan ik ook een keer op tijd naar huis. Is ook wel een keer fijn. Gisteren moest ik mij haasten om voor het donker thuis te zijn. Is lang geleden dat ik dat moest ;-).

Veel plezier met de foto's!!!

Dikke kus!!

1. Margo:
    6 november 2012
    Hoi Lianne, wat leuk om je zo te kunnen volgen....... ik hoorde ervan via Greetje! Fijn dat je al wat begint te wennen........ wat een tijden, inderdaad heel anders dan hier! Apart hoor krokodillen aaien, jij liever dan ik! succes nog en het is erg leuk om dit allemaal zo te kunnen volgen zelfs als je in een land als Ghana zit!
    Groetjes Margo
  2. Janneke:
    6 november 2012
    Hoi Lianne, weer op avontuur zo te lezen en zien! Wat een mooi project en leuk om je te volgen. Succes in Ghana!!
    Groetjes, Janneke
  3. Clazien M.:
    Hallo Lianne,
    heel veel succes daar-----je wordt gevolgd----- leuk !!!!

groetjes uit Heelsum
  4. Lidy Robbers:
  5. Lidy Robbers:
    6 november 2012
    Hoi Lianne wat een mooie foto's en wat leuk om je verhaal te volgen Gr.
  6. Els meuleman:
    hoi Lianne,
    Leuk om je af en toe te kunnen zien en volgen. Ik krijg zelf heel veel zin om weer naar afrika te gaan. Misschien februari/maart een weekje?
    Je ziet er goed en vrolijk uit.Af en toe even relaxen doet je waarschijnlijk goed. Je zal veel indrukken elke dag weer krijgen. Geniet ervan. Het is een ervaring voor de rest van je leven.
    Heel veel groetjes Els
  7. JOSE HOFMAN:
    6 november 2012
    HAI LIANNE LEUK OM JE VERHALEN TE LEZEN HET ZIET ER GOED UIT GENIET ER VAN GR JOSE EN NELLY
  8. Nely van Binsbergen:
    6 november 2012
    Lianne, wat een ervaringen allemaal. Leuk dat er nu foto's zijn zodat we kunnen zien waar je zoal zit. Je maakt wel wat mee. Houd je taai daar meid. Hier alles goed. We hebben afgelopen zaterdag helaas met 3-1 verloren. Ze waren een maatje te groot voor ons. En het is hier nat en koud. Toi toi toi, en leuk om je op deze manier te kunnen volgen. Ik heb al je verslagen effe gelezen. Groetjes Nely
  9. Lydia:
    7 november 2012
    Hey Lianne, ik heb net zoals Nely al je reisverslagen nu gelezen, leuk om te lezen hoe anders het daar is en hoe snel je je kunt aanpassen ( tenminste over het algemeen). Ik heb bewondering voor wat je allemaal doet met en voor die kinderen. Geniet ervan en sterkte als het even wat minder gaat. Liefs
  10. Rianne:
    Beste Lianne,
    Ik ben Rianne, een van de studenten die volgende week naar het Kassimproject komen. Ik vond het erg leuk om je verslagen zo even te lezen!
    Heb je nog tips voor ons voor we komen? Of iets wat we echt niet moeten vergeten mee te nemen?
    Groetjes en waarschijnlijk tot volgende week!
    Rianne
  11. Evelien:
    Hoi Lianne,

Wauw wat een leuke verhalen en foto's. Het ziet er echt anders uit dan ik me had voorgesteld. Het is goed om te lezen dat je je ritme al een beetje vind. Ik hoop dat je het goed blijft gaan en dat je veel plezier hebt.

Groetjes

Evelien
  12. Hennie:
    8 november 2012
    Hey Lianne, Wat gaaf om je verhalen te lezen! Een lastige start maar zo te lezen heb je je al aardig aangepast aan het afrikaanse leven (geduld en rustig aan) Heel veel plezier en geniet van alle momenten en kinderen!!!

Liefs, Hennie vl