Op zoek naar meer werk...

8 november 2012 - Tamale, Ghana

Ik heb nu 4 kinderen die ik regelmatig bezoek. De kinderen elke dag bezoeken is wat veel van het goede. Dus verdeel ik de kinderen en bezoek ik 2 kinderen op 1 dag. De dag begint hier vroeg, dus ben ik vaak om 11 uur al klaar... En duik ik het internetcafe in om jullie op de hoogte te brengen van het leven hier.

Nicolas mijn baas nam steeds niet op als ik hem belde. Net belde hij terug. Morgen komt hij me oppikken om andere kinderen te laten zien. Ik verwacht dat het er weer 2 zijn en dan zijn mijn dagen dus nog niet echt gevuld.

Vandaag heb ik aan Namawu (van Meet Africa) gevraagd of ik 2 of 3 dagen in de week iets anders kan doen en dan 2 of 3 dagen in de week de kinderen van het Kassimproject kan bezoeken. Wanneer ik een dag vrij heb, kan ze mij scholen laten zien waar ik zou kunnen werken. Dus daar plan ik volgende week een dag voor vrij! En ik hoop dat ik dan mijn dagen wat meer kan gaan vullen met werk. Ik ben hier nu wel aardig gewend en ben er wel aan toe om wat meer te gaan doen :-). En anders kan ik misschien weer terug naar Alpha ;-)?!

Als het goed is ga ik vandaag ook verhuizen naar mijn nieuwe hostfamily. Ik ben benieuwd en hoop dat het echt vandaag gaat gebeuren. Ik heb inmiddels ervaren dat niks hier zeker is :-).

Volgend week wil ik graag naar de watervallen en een apenpark. Nashira is een kleindochter van Kaka waar ik goed mee op kan schieten. Ik vroeg haar of ze mee wil. Dat moest ik aan Kaka vragen, gaf ze aan. Dus dat heb ik vanmorgen gedaan. Kaka gaf aan dat Nashira buzy is. Ze gaat nu bekijken of ze gemist kan worden dat weekend. Ik hoop dat het kan! Lijkt me erg leuk en Nashira is er ook nog nooit geweest.

Zo probeer ik dus van alles te regelen hier en dat kost hier een stuk meer tijd dan thuis. Dus blijf ik toch lekker bezig!! :-)

Groeten uit een zonnig en warm Ghana!!!

1. Joline:
    8 november 2012
    Ben benieuwd of je gaat verhuizen vandaag!
    En als je tijd over hebt ben je idd altijd welkom op de groep! Gister hadden we teamdag, ik heb je er toen wel bij gemist hoor!!
    Heel leuk dat je foto's kunt uploaden, geeft een beetje een beeld bij je verhalen.