Bij Lianne

29 december 2012 - Tamale, Ghana

Gisteren zijn wij na een lange maar goede reis aangekomen bij Lianne. Het is allemaal erg indrukwekkend. We hebben kennis gemaakt met het gast gezin van Lianne. Moeder was er niet maar wel een aantal kinderen en oma. Daarna zijn we gaan eten in luxery. Ook hebben we kennis gemaakt met mensen van Meet Africa. "s Avonds hebben we gegeten bij het gastgezin van Lianne. We aten tz en yam. ik vond het erg lekker, maar wel wat lastig om met je handen te eten, maar het is gelukt. Wij hebben geslapen in een, voor Ghanese begrippen, luxe guesthouse.

Daarna door Lianne opgehaald en hebben we kennis gemaakt met Kaka. Daar kregen we ontbijt en dat kwam goed uit want dat hadden we bij het guesthouse niet gehad. Nu zitten we dus in Tamale en gaan we zometeen de stad bekijken.

Het is heel goed om te kunnen zien waar Lianne mee bezig is en te horen dat iedereen hier zo blij met haar is.

Groetjes Simon en Els

1. Jenneke:
    29 december 2012
    Leuk zeg! Wennen om een stukje te lezen van een ander dan Lianne :-)
    Grappig dat de tz zo goed smaakt!
    Geniet van jullie tijd daar samen met m'n zus;-)
    Liefs, Jenneke
  2. Rien:
    Hi Els en Simon en Lianne,

Goed om te lezen dat jullie goed aangekomen zijn en gelijk al een goede indruk hebben. Geniet van elkaar en van de bijzondere ervaring.
    En alvast een goede jaarwisseling toegewenst.

Rien en Tineke
  3. Wilma:
    Hoi Simon en Els,

Goed om van jullie te horen! Klinkt als een goede reis en mooie belevenis. Alvast een gezond en gelukkig nieuwjaar gewenst en een mooi begin daarvan met Lianne en haar 'familie'.

Wilma
  4. Bep Verschoor:
    30 december 2012
    Ik ben blij te lezen dat jullie een goede reis hebben gehad. We hebben veel aan jullie gedacht. Het weerzien in een Afrikaans land was natuurlijk wel heel bizonder. Geniet ervan en een goede jaarwisseling gewenst.
    Hartelijke groet, ook van Ab, Bep
  5. Hans en nelleke:
    31 december 2012
    Hoi Simon, Els en Lianne,
    Wat fijn dat jullie samen met Lianne zo,n ander leven in Afrika meemaken.
    Het lijkt me een geweldige belevenis. Knap dat Lianne zich zo kan aanpassen en meegaat met het leven daar, wat soms niet makkelijk is.
    Een heel fijne jaarwisseling toegewenst (vieren ze dat ook in Ghana) en een gelukkig en gezond 2013 . Liefs Hans en Nelleke
  6. Jan:
    31 december 2012
    mooi te lezen dat het jullie goed vergaat op zo'n grote afstand en fijn zo'n weerzien!
    warme groet en nu al een warm Nieuwjaar!
    groetjes, Jan