Weer thuis...

11 januari 2013 - Tamale, Ghana

... in Tamale. Vanmorgen om kwart over 7 ben ik geland in Tamale. En het is weer erg lekker om terug te zijn en iedereen weer te zien. Iedereen reageert ook weer enthousiast op mijn terugkomst :-) en iedere keer krijg ik te horen "amarabe". Toch fijn dat ik nog steeds welkom ben.

Mijn fiets stond bij Kaka, dus vanaf het vliegveld eerst naar Kaka gegaan. Daar werd ik hartelijk ontvangen en heb ik met Kaka ontbeten. Brood met pindakaas, is toch weer eens wat anders dan brood met ei ;-) en het smaakt ook weer lekker. Natuurlijk daar ook alle andere op en rond de compound  begroet.

Toen ik op mijn fiets naar huis wilde gaan, bleek mijn fiets weg te zijn. Maar na wat navragen en wat telefoontjes bleek hij weer in de container met te huren fietsen te staan. Namawu kwam met de sleutel en zo konden we elkaar gelijk begroeten. :-) Erg leuk! Ze had tijdens mijn vakantie verschillende keren gebeld om te vertellen dat ze mij miste :-). Toch lief. Dat wordt nog wel een probleem over 2 maanden dan :-(.

Mijn fiets bleek een lekke band te hebben, dus heeft Namawu mij teruggebracht naar huis. Ook daar werd ik met open armen ontvangen. Erg leuk om weer thuis op mijn eigen plekje te zijn. :-)

Ik zal zo nog even wat vakantiefoto's plaatsen.

Tot de volgende keer!!!

1. Greetje:
    11 januari 2013
    Doe ze allemaal de groeten. Wel balen dat je fiets een lekke band heeft. Dat wordt dan plakken. ;)

Groetjes.......
  2. Hettie:
    11 januari 2013
    Hallo Lianne
    Dat je weer thuis bent in je vertrouwde omgeving in Tamale Voor allen de groeten. Leuke vakantie foto,s
    Het ga je goed
    Groetjes Hettie
  3. Irma Schrijver:
    12 januari 2013
    Hoi Lianne,
    Ik zie dat je nu de vakantie erop hebt zitten. Leuk dat je het je ouders Ghana hebt kunnen laten zien. En je hebt olifanten gezien van dichtbij!
    Ik had mijn laatste dagen aan het strand bij Green turtle lodge doorgebracht Ik ben daar lek gestoken door sandflies ( wel meer dan 300 beten) maar het was verder een relaxed einde van de vakantie. Ik zit nu weer midden in het hectische leven in Nederland. Nog veel plezier in Ghana.
    Groetjes Irma