Vakantie!!

6 januari 2013 - Cape Coast, Ghana

GELUKKIG 2013!!!!!

Ik ben heerlijk aan het genieten van 2 weken vakantie. Eerst een paar dagen in Mole, waar we de olifant hebben gespot op nieuwjaarsmorgen. Hij was echt heel dichtbij!! :-) En hij was heel groot. Echt super indrukwekkend om zo dicht bij een wilde olifant te staan. Verder hebben we daar tussen een groep van 80 bavianen gestaan. Best lastig om ze alle 80 in de gaten te houden ;-). Ze hebben ons niet aangevallen gelukkig. Al kwamen ze bij het zwembad later wel ons pak sap pikken. Ik hoop ze er van genoten hebben. :-)

Vanaf Mole door naar Hand in Hand. Hier konden we slapen en worden ook 80 gehandicapten kinderen opgevangen. Erg mooi project. Daar vandaan hebben we de watervallen en de apen bezocht. Ik heb mijn ouders zelfs zover gekregen dat ze mee gingen zwemmen. :-)

Nu zijn we bij Cape Coast en hebben we vandaag lekker luierend aan het strand door gebracht. De komende dagen gaan we Elima bezoeken en Kakum, nationalpark. En verder lekker aan het strand hangen. De oceaan is hier erg wild, dus een leuke uitdaging om te zwemmen.

Tot de volgende keer!!!!

1. Jaron:
    6 januari 2013
    Goed bezig daar. Lekker potje baden dan. Groetjes van Eline!
  2. Edith:
    6 januari 2013
    wat weer een prachtige verhalen! Geniet er van met je ouders en voor jullie een prachtig 2013!

(volleybalnieuwtje: Miranda gaat met ingang van februari weer bij ons spelen! Juutje blij, hoeft ze niet meer continu op mid...)

Liefs Edith
  3. Evelien:
    Hoi Lianne,

Het blijft leuk om te lezen hoe goed je het naar je zin hebt in Ghana. Heel veel plezier daar en tot later in 2013!

Groet

Evelien
  4. Jenneke:
    6 januari 2013
    Voor jullie ook happy 2013!!!
    Maak er nog een mooie week van met z'n drietjes:-)
    Wanneer komen je ouders precies weer thuis?? (Ik heb oppas nodig, nee hoor, grapje!!!)
  5. Hettie:
    Lianne Simon en Els

Nog een prettige vakantie met z.n. drieen
    Geniet ervan en tot horens.

Groetjes Hettie
  6. Jesse:
    hey
    ik ben blij dat het daar zo goed gaat en dat jullie niet aangevallen werden kwam vast omdat jullie erop leken :p
    ik ben trots op je omdat je ze het water in hebt gekregen ze moesten ook wel met al die hitte ik zie je 8 maart geloof ik en ik ben benieuwd naar alle verhalen
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx van je broertje
    p.s. het gaat hier goed bij jenneke en erjen ben vandaag alleen ziek maar ga morgen weer naar school
  7. Mirjam:
    7 januari 2013
    Hoi Lianne, Je verblijft in hetzelfde gastgezin waar ik ook heb gezeten. Wil je de groetjes aan iedereen doen?( ze noemden mij altijd mariam)
  8. Ruud:
    9 januari 2013