Veilig in Tamale!

5 januari 2014 - Tamale, Ghana

Na wat vertraging, als je dat tenminste zo mag noemen in Ghana, zijn we 2 uur later vertrokken dan gepland met de bus. De bus moest eerst gepoetst worden voor we konden vertrekken. In onze ogen vrij nutteloos, want zodra je 2 meter gereden hebt zit hij weer onder het stof. 2 uur later dan gepland vertrokken we in een schone bus :). Ik zal later wat filmpjes plaatsen, zodat jullie een beeld krijgen van de reis.

Rond half 10 aangekomen in Tamale. En wat is het leuk om iedereen weer te zien. Gister Namawu, Sister en Nicholas al begroet. Jaron, Sister vroeg nog naar haar husband ;). Ze wacht op je.

Nu een heerlijke nacht gehad en op naar het groeten van iedereen vandaag! Ik heb er zin in.

Tot later!!

1. Mariska:
    5 januari 2014
    Fijn dat je goed bent aangekomen, na de kerkdienst is het koffiedrinken dan zullen wij het doorgeven dat je bent aangekomen. Veel liefs, Jan, Gerrit en Mariska
  2. Jaron:
    5 januari 2014
    Heey zus. Weet je zeker dat ze mij bedoelde dan? Ik kijk net nasr mn vingers maar zie gelukkig geen ring zitten. Haha.
    Wel goed dat je reis zo snel is gegaan! Ik had donderdag ook eerst nog de bus willen poetsen maar daar had ik geen tijd meer voor. Haha.
    Veel plezier daar met iedereen begroeten en weerzien. Liefs, Jaron.
  3. Ans:
    Lianne

Ook wij, Eef, Sarnia en ik, zijn blij dat de reis goed is verlopen, we wensen je een goede tijd in Ghana.
    Ik heb tijdens koffie drinken diverse mensen geadviseerd je op facebook op te zoeken. Men is benieuwd naar je verhalen.

Groetjes Ans
  4. Edith:
    7 januari 2014
    Hi. Fijn dat je goed bent aangekomen....Nu kan het beginnen!

xx Edith
  5. Nely van Binsbergen:
    10 januari 2014
    Zo en nu lekker genieten van alles wat er om je heen gebeurt. Succes. Xxx