Weekend!!!

3 december 2012 - Tamale, Ghana

Afgelopen weekend een weekendje thuis doorgebracht. Was erg relax vond ik. Hier een verkorte weergave van mijn weekend.

Zaterdag uitgeslapen tot half 7 :-). Daarna rustig mijn kamer opgeruimd en gewassen. Tussendoor kreeg ik 3 keer ontbijt. Ik begon met brood en thee, daarna spagetti en een uur later fried yam. Erg lekker allemaal. En ik eet hier super veel, dus het ging er goed in :-). Daarna lekker in de schaduw wat zitten lezen en kleuren met mijn zusjes en broertjes. Erg gezellig! 's Middags bij een ander NLs meisjes op bezoek geweest.

Zondagochtend naar de kerk geweest. En 's middags gaan zwemmen. Er waren bij dit zwembad ook ligbedden, dus heerlijk geluierd. Dat doe ik hier niet zo veel, dus was erg lekker!

Bij terugkomst kwamen mijn zussen net terug van de eerste ronde water halen. Ze vroegen of ik dat ook kon. Ik dacht een kleintje wel te kunnen en kreeg dus een emmer mee en ging met hun op pad. Onderweg vertelde ze dat de pijp stuk was, dus dat we ver weg water moesten halen. Mijn oudste zusje zei dat het voor mij te ver was om water te dragen. Eigenwijs als ik nog altijd ben (jaja, ook hier ;-)), vroeg ik of ik het mocht proberen. Dat was goed!! En ik heb het gehaald!!! Bij aankomst op de compound zat het meeste water nog in de emmer :-) en was ik best een beetje trots :-). Zie ook de foto's!!!

Al met al dus een lekker weekend gehad en er nu weer tegen aan!!!

Tot de volgende keer!!!!!

1. Nelly:
    4 december 2012
    hoi Lianne, wat goed dat je iedere uitdaging aangaat en dat het dan ook nog lukt (eerlijk gezegd had ik ook niet anders verwacht), en weer hele leuke foto's!!
    groetjes Nelly