Vertrek

27 juni 2023 - Schiphol, Nederland

Tsja, daar zit ik dan op het vliegveld te wachten tot mijn vliegtuig vertrekt. Heb ik mooi de tijd voor een voorlopig laatste blog vanuit Nederland.

Het afscheid en alle voorbereidingen zijn achter de rug. Dat viel niet altijd mee de laatste tijd, maar ik denk dat ik er inmiddels helemaal klaar voor ben. Ik ben blij dat ik veel mensen nog heb gesproken en gezien.

Afgelopen zondag was er een mooie dienst die ik het teken stond van mijn vertrek en waarin ik de zegen heb meegekregen. Het was mooi om te zien hoeveel mensen er waren en hoe iedereen mee leeft. Dat doet mij goed. De dienst en iedereen die er was heeft me echt bemoedigd! Bedankt allemaal!

Net ook de mensen in Ghana nog een keer laten weten dat ik morgen aan hoop te komen in Kanvilli. Majeed belde direct en zei dat hij zo even thuis langs zou gaan om te vertellen dat ik er aan kom, zodat ze mijn kamer klaar kunnen maken. Helemaal goed!

Allemaal bedankt voor alle goede wensen die ik heb ontvangen. En ik wens jullie ook allemaal het allerbeste en veel zegen!

Ik zal ook nog wat foto's plaatsen van mijn laatste dagen voor degene die dat leuk vinden.

Liefs Lianne

1. Hettie:
    27 juni 2023
    Wens je een goede reis. En een goede tijd in Ghana
  2. Ingrid:
    27 juni 2023
    Hoop dat de stress nu wegvalt en dat je je helemaal op je doel kunt richten. Succes.
  3. Arend Kooij:
    27 juni 2023
    Wij weten dat je daar op je plaats bent
    Maak er een succes van.
  4. Rita:
    Alle goeds toegewenst
  5. Maaike:
    28 juni 2023
    Heel veel succes Lianne! Super dat ik je via dit blog een beetje kan volgen!
  6. Kees:
    Heel veel succes!
  7. Batty:
    Veel succes en plezier!!
  8. Ab:
    28 juni 2023
    Veel succes Lianne, en pas ook goed op je zelf! Knap dat je zover gekomen bent dat je weer naar Ghana kan. Alle goeds van Bep en Ab..